آ

  • آذری، غلامرضا بررسی انگیزۀ استفاده از ایموجی میان فعالان ایرانی حوزۀ رسانه در توئیتر [دوره 13، شماره 2، 1402]

ا

  • اردلانی، حسین نشانه‌ها در خدمت تولید معنا در رسانه: عکاسی دفاع مقدس از منظر نشانه شناسی اجتماعی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 1-32]

  • اصالتی، محمد علی الگویابی روش های اقناعی تبلیغات تجاری تلویزیون ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 299-326]

  • افشانی، سیدعلیرضا دومینوی رسانه‌ای چگونه شکل می‌گیرد؟ یک مطالعه کیفی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402]

  • امیرمظاهری، امیرمسعود رسانه ‏های نوپدید و دگرگونی فرهنگی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402]

  • ایرجی، مریم بررسی انگیزۀ استفاده از ایموجی میان فعالان ایرانی حوزۀ رسانه در توئیتر [دوره 13، شماره 2، 1402]

ب

  • بشیر، حسن جریان‌سازی شبکه‌های اجتماعی دیجیتال در قالب رواج اخبار جعلی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 237-269]

  • بشیر، حسن شبکه‌های مجازی و شکل‌گیری هویت مدرن (مطالعه موردی: جوانان تهرانی) [دوره 13، شماره 2، 1402]

پ

  • پوریا نسب، آیدا بررسی عوامل موثر بر مدیریت همه گیری اطلاعات در شرایط شیوع کرونا [دوره 13، شماره 2، 1402]

ج

ح

  • حاجی محمدجعفر، مریم بررسی نشانه-معناشناختی تبلیغات گردشگری ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 65-88]

  • حری نجف آبادی، الهام نقش پیش بینی کننده سواد رسانه ای و تفکّر انتقادی بر میزان بزه دیدگی سایبری در دانشجویان دانشگاه پیام نور اصفهان [دوره 13، شماره 2، 1402]

  • حسنی دخت، سودابه ارائه مدل رسانه خبری اعتمادساز در شرایط بحران با استفاده از نظریه داده بنیاد و مدل یابی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: بحران کووید 19 ) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 89-113]

  • حسینی، سید حمید تدوین مدل سیاستگذاری رسانه‌ای با رویکرد شناختی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 115-139]

  • حسینی، سیدعبدالرحیم نقش حوزه حله در توسعه فرهنگ آموزش تطبیقی [دوره 13، شماره 2، 1402]

د

  • دادگران، محمد الگویابی روش های اقناعی تبلیغات تجاری تلویزیون ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 299-326]

ر

  • راودراد، اعظم مطالعه ی جامعه شناختی تأثیر ساختار سیاسی و اجتماعی دهه اول انقلاب اسلامی بر تولیدات هنری (سینمایی) (مطالعه ی موردی تحلیل فیلم دیده بان ساخته ابراهیم) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 173-205]

  • راودراد، اعظم تحلیل جامعه شناختی سیاستگذاری های فرهنگی و هنری گفتمان اصلاحات با تأکید بر تولیدات سینمایی (با مطالعه موردی فیلم متولد ماه مهر ساخته احمدرضا درویش) [دوره 13، شماره 2، 1402]

  • رحمان زاده، سید علی شناسایی عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 271-297]

  • رزمجو، علی اکبر مطالعه ظرفیت های ادبیات کهن برای ترویج هویت اجتماعی در برنامه های رادیویی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 141-171]

  • رستگار، یاسر تحلیلی جامعه شناختی بر رابطه مصرف موسیقی و قانون گریزی (مورد مطالعه: جوانان 35-18 ساله شهرستان بندرعباس) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 207-236]

  • رشیدی، احتشام ارائه مدل رسانه خبری اعتمادساز در شرایط بحران با استفاده از نظریه داده بنیاد و مدل یابی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: بحران کووید 19 ) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 89-113]

  • روحانی، علی دومینوی رسانه‌ای چگونه شکل می‌گیرد؟ یک مطالعه کیفی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402]

  • رونقی نوتاش، مهناز مطالعه ی جامعه شناختی تأثیر ساختار سیاسی و اجتماعی دهه اول انقلاب اسلامی بر تولیدات هنری (سینمایی) (مطالعه ی موردی تحلیل فیلم دیده بان ساخته ابراهیم) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 173-205]

  • رونقی نوتاش، مهناز تحلیل جامعه شناختی سیاستگذاری های فرهنگی و هنری گفتمان اصلاحات با تأکید بر تولیدات سینمایی (با مطالعه موردی فیلم متولد ماه مهر ساخته احمدرضا درویش) [دوره 13، شماره 2، 1402]

ز

  • زرگر، سیدمحمد ارائه مدل رسانه خبری اعتمادساز در شرایط بحران با استفاده از نظریه داده بنیاد و مدل یابی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: بحران کووید 19 ) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 89-113]

  • زمانی، هوشنگ مطالعه ی جامعه شناختی تأثیر ساختار سیاسی و اجتماعی دهه اول انقلاب اسلامی بر تولیدات هنری (سینمایی) (مطالعه ی موردی تحلیل فیلم دیده بان ساخته ابراهیم) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 173-205]

  • زمانی عظیم، هوشنگ تحلیل جامعه شناختی سیاستگذاری های فرهنگی و هنری گفتمان اصلاحات با تأکید بر تولیدات سینمایی (با مطالعه موردی فیلم متولد ماه مهر ساخته احمدرضا درویش) [دوره 13، شماره 2، 1402]

س

  • سرافراز، پرنیان تحلیلی جامعه شناختی بر رابطه مصرف موسیقی و قانون گریزی (مورد مطالعه: جوانان 35-18 ساله شهرستان بندرعباس) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 207-236]

  • سیدآقایی احمدی، سیده زهرا توسعه نظریه‌های ارتباط جمعی در محیط رسانه‌ای جدید [دوره 13، شماره 2، 1402]

  • سید ابراهیمی نژاد، فاطمه بررسی نشانه-معناشناختی تبلیغات گردشگری ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 65-88]

ش

  • شاکری، محمدعلی جریان‌سازی شبکه‌های اجتماعی دیجیتال در قالب رواج اخبار جعلی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 237-269]

  • شاکری نژاد، محسن توسعه نظریه‌های ارتباط جمعی در محیط رسانه‌ای جدید [دوره 13، شماره 2، 1402]

  • شاملو، کاظم دومینوی رسانه‌ای چگونه شکل می‌گیرد؟ یک مطالعه کیفی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402]

  • شهابی، علی بررسی عوامل موثر بر مدیریت همه گیری اطلاعات در شرایط شیوع کرونا [دوره 13، شماره 2، 1402]

  • شهابی، وحید بررسی عوامل موثر بر مدیریت همه گیری اطلاعات در شرایط شیوع کرونا [دوره 13، شماره 2، 1402]

  • شهبازی، محمد نقش آگهی خدمات عمومی رادیویی (P.S.A) در بازتاب ارزش های اجتماعی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 327-353]

ص

  • صابر، منوچهر شبکه‌های مجازی و شکل‌گیری هویت مدرن (مطالعه موردی: جوانان تهرانی) [دوره 13، شماره 2، 1402]

  • صبوری خسروشاهی، حبیب تحلیل کیفی سواد رسانه‌ای در اثر پذیری روانی کووید 19 در شبکه‌های اجتماعی [دوره 13، شماره 2، 1402]

ط

ع

  • عقیلی، سیدوحید شناسایی عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 271-297]

  • علی شریفی، مهدی شناسایی عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 271-297]

ف

  • فغفوری آذر، پروین بررسی انگیزۀ استفاده از ایموجی میان فعالان ایرانی حوزۀ رسانه در توئیتر [دوره 13، شماره 2، 1402]

ک

  • کرمی، سعید قانون گذاری برای اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی با تاکید بر حوزه ی تبلیغات [دوره 13، شماره 2، 1402]

  • کریمی، مرضیه راهکارهای اقناع رسانه‌ای مخاطبان به منظور مدیریت مصرف آب [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 33-63]

  • کریمی فیروزجایی، علی بررسی نشانه-معناشناختی تبلیغات گردشگری ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 65-88]

ل

  • لبیبی، محمد مهدی نقش آگهی خدمات عمومی رادیویی (P.S.A) در بازتاب ارزش های اجتماعی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 327-353]

  • لبیبی، محمد مهدی رسانه ‏های نوپدید و دگرگونی فرهنگی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402]

م

  • مجیدی قهرودی، نسیم الگویابی روش های اقناعی تبلیغات تجاری تلویزیون ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 299-326]

  • مجیدی قهرودی، نسیم شبکه‌های مجازی و شکل‌گیری هویت مدرن (مطالعه موردی: جوانان تهرانی) [دوره 13، شماره 2، 1402]

  • محمدصالحی دارانی، صفورا نقش پیش بینی کننده سواد رسانه ای و تفکّر انتقادی بر میزان بزه دیدگی سایبری در دانشجویان دانشگاه پیام نور اصفهان [دوره 13، شماره 2، 1402]

  • مزیدی، علی محمد دومینوی رسانه‌ای چگونه شکل می‌گیرد؟ یک مطالعه کیفی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402]

  • مژدهی فر، شیوا مطالعه ظرفیت های ادبیات کهن برای ترویج هویت اجتماعی در برنامه های رادیویی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 141-171]

  • مسعودی، امیدعلی شبکه‌های مجازی و شکل‌گیری هویت مدرن (مطالعه موردی: جوانان تهرانی) [دوره 13، شماره 2، 1402]

  • ملیحی، سید مصطفی نقش حوزه حله در توسعه فرهنگ آموزش تطبیقی [دوره 13، شماره 2، 1402]

  • مهدوی، هامون نشانه‌ها در خدمت تولید معنا در رسانه: عکاسی دفاع مقدس از منظر نشانه شناسی اجتماعی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 1-32]

  • مهرابی، داوود بررسی رابطه بین الگوی مصرف رسانه‌های اجتماعی و انجام رفتارهای پرخطر در میان جوانان 18 تا 25 سال [دوره 13، شماره 2، 1402]

ن

  • نعمتی انارکی، داوود ارائه مدل رسانه خبری اعتمادساز در شرایط بحران با استفاده از نظریه داده بنیاد و مدل یابی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: بحران کووید 19 ) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 89-113]

  • نیرومند، لیلا تحلیل کیفی سواد رسانه‌ای در اثر پذیری روانی کووید 19 در شبکه‌های اجتماعی [دوره 13، شماره 2، 1402]

  • نیکخواه، هدایت الله تحلیلی جامعه شناختی بر رابطه مصرف موسیقی و قانون گریزی (مورد مطالعه: جوانان 35-18 ساله شهرستان بندرعباس) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 207-236]

و

ه

  • هاشم زهی، نوروز شناسایی عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 271-297]

  • همراز، ویدا نقش آگهی خدمات عمومی رادیویی (P.S.A) در بازتاب ارزش های اجتماعی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 327-353]

ی